به نام خدا
با  سلام خدمت همه عزیزان بازدید کنندگان گرامی

امروز میخواهم بهتون برنامه ای معرفی کنم که هکر ها خیلی از اون  برای هک اندروید شما استفاده می کنند  
RAT ها تروجان هستند که کار های زیادی انجام میدن

تروجان چیه ؟
یچیزی شبیه کی لاگر ها اما خیلی پیشرفته تر و با امکانات بالاتر و شما میتونید کار های مختلفی انجام بدید

اصل نام تروجانم در مورد قدیمه که تو یه جنگ یه چیزی به نماد صلح به پادشاه کشور مقابل میدن ولی تو این سربازا قایم شده بودن به همین دلیل دیگه از اون وقت به بعد به چیزی که از داخل نفوذ میکنه میگن تروجان 



رات ها (Rat) ترکیبی از کیلاگرها و Remote Connection هستند که بوسیله آن سیستم قربانی بصورت کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت .


برخی امکانات که Rat ها دارند :


با استفاده از Rat می توان کلیدهای زده شده در کیبورد را به راحتی فهمید ، که با استفاده از آن می توان رمزهای عبور و دیگر موارد مهم هدف (Target) را به دست آورد .
با استفاده از Rat می توان به صورت زنده سیستم هدف را مشاهده کرد و با کارهایی مانند بستن پنجره ها و تایپ کردن هدف را کاملاً گیج کرد !!
با استفاده از Rat می توان وب کم هدف را مشاهده کرد.
با استفاده از Rat میتوان برنامه های هدف را حذف و نصب کرد.
با استفاده از Rat می توان هر فایلی که در سیستم هدف می باشد را به راحتی جابه جا کرد ، حتی می توانید فایل های مانند کرم و ویروس را نیز به جان هدف بیاندازید تا پوستش کنده شود.
با استفاده از Rat می توان کنترل کامل کامل بر روی هدف داشت ... :




برخی از سوالات و جواب ها :
------------------------------------------------------------------

آیا ساختن یک فایل Rat کار ساده ای است ؟ آیا می توانم من هم فایل Rat بسازم ؟ آیا Rat ها توسط دیوارهای آتش و انتی ویروس ها قابل شناسایی هستند ؟ وقتی سیستمم به این فایل آلوده شود ، چگونه از دست آن خلاص شوم ؟ چگونه از آلوده شدن به این فایل جلوگیری کنم ؟

------------------------------------------------------------------


آیا ساختن یک فایل Rat کار ساده ای است ؟

درباره سادگی ساخت یک فایل Rat باید بگویم که کار ساده ای نیست ، اما همانطور که خودتان نیز می دانید ساده بودن یا سخت بودن بستگی به خودتان دارد !

آیا می توانم من هم فایل Rat بسازم ؟

در جواب باید بگویم که شما نیز می توانید ، در صورتی که صبور باشید و تمرین داشته باشید و به صورت عملی این کار را بر روی سیستمی انجام دهید ...




آیا Rat ها توسط دیوارهای آتش و انتی ویروس ها قابل شناسایی هستند ؟

اگر فایل Rat بدون هیچ کاری بر روی سیستمی برود ، در صورت وجود انتی ویروس یا فایروال قوی قابل شناسایی هست ...

اما اگر با استفاده از کریپتر ها و یا روش های مخفی سازی از دید انتی ویروس ها فایل را مخفی کنند قابل شناسایی توسط برخی انتی ویروس ها یا فایروال های حتی قوی نیز نیستند ...



وقتی سیستمم به این فایل آلوده شود ، چگونه از دست آن خلاص شوم ؟

با نصب سریع انتی ویروسی قوی یا می توانید با رفتن به تسک منیجر از ان جا نام فایل Rat را پیدا کرده و کارش را تمام کنید - توجه کنید که حتماً به استارت اپ خود رفته و مطمئن شوید که فایل رات در انجا نباشد ، چون اگر در انجا باشد ، هر دفعه که سیستمتان را روشن می کنید فایل رات راه اندازی می شود.

چگونه از آلوده شدن به این فایل جلوگیری کنم ؟

طبق تجربه ای که در هک با این روش داشتم ، یکی اینکه سعی کنید از دو انتی ویروس قوی و یک فایروال قوی استفاده کنید که فکر نمی کنم بعد از این کار سیستم شما به راحتی هک شود ...

دو انتی ویروس پیشنهادی : nod32 - Avira


البته تا جایی که می دانم هر چه قدر هم سیستمتان را هم قوی کنید قابل هک است و مهمترین روش هک به اینصورت استفاده از مهندسی اجتماعی می باشد ...

خب شما تا این جا با رات ها اشنا شده اید و روش های مقابله با ان را یاد گرفتید در پست های بعدی شمارا بیشتر با این موضوع اشنا می کنم و به شما یاد میدهم چگونه به صورت کامل با ان ها مقابله کنید .

  موفق باشید :)

منبع:bl4ck.blog.ir